Menu

Wij werken voor

“Wij willen iets anders dan anderen, iets nieuws. Maar niet ten koste van de boekingen en woningverkopen.” Dat was 5 jaar geleden de korte en krachtige briefing van DroomParken voor de realisatie van de nieuwe website. Daarnaast moest de nieuwe website perfect werken op zowel smartphone, tablet als PC. Ondertussen staat ook de twééde nieuwe website als een huis.

Krachten bundelen

Sinds de oprichting van Prosuco, in 2006, is DroomParken een gewaardeerde relatie. Samen met de marketing & communicatie afdeling van DroomParken zijn er in 10 jaar tijd veel projecten gerealiseerd.

Omdat marketing bij Prosuco niet alléén gaat om het opleveren van een website, nieuwsbrief of campagne. Maar juist om het effectief inzetten van veel verschillende kanalen, zowel online als offline. Samen met DroomParken krijgen we al ruim 10 jaar de kans om nieuwe marketing tools in te zetten en te testen op rendement. Diverse crossmediale projecten leveren daarbij mooie resultaten.

We zijn er trots op dat we met DroomParken onze krachten mogen bundelen om samen nog betere resultaten te realiseren.

Crossmediaal succes

Samen met DroomParken werken we continue aan gave campagnes. Daarbij zetten we regelmatig diverse kanalen in en monitoren en evalueren we de resultaten.

  • Responsive websites voor 11 vakantieparken en overkoepelende DroomParken organisatie
  • Email campagnes
  • Facebook campagnes
  • Promotie van evenementen
  • Direct Mailing
  • Advertentie opmaak
  • en nog veel meer

 

Wordt u onze volgende case?

Ben u op zoek naar een partner die uw branche kent, die weet voor welke uitdagingen u staat? Die aan een half woord genoeg heeft om u te verrassen met praktische en betaalbare oplossingen? Of gewoon nieuwsgierig naar onze frisse blik op uw bedrijf? Wij komen graag bij u langs!

*Verplichte velden * *
*