Wat wij ondertussen doen?

Geplaatst: 13 maart 2020

De gevolgen van de maatregelen rondom de uitbraak van het coronavirus zijn in onze branche helaas ook goed te merken. We zien de zoekopdrachten van consumenten rondom vakantiegerelateerde onderwerpen dalen en daarmee ook de boekingen.

Wat wij ondertussen voor jullie doen:

  • We werken aan lange termijn online marketing doelen: onze inspanningen gaan nu vooral naar het verbeteren van de vindbaarheid van jullie website op afgestemde en eventuele extra zoekopdrachten. We monitoren ook eventuele nieuwe  of extra trends in zoekgedrag en spelen daarop in.
  • We besteden extra tijd aan technische innovaties die ook op de langere termijn een positief effect hebben.
  • Omdat het effect van korte termijn campagnes (Google Ads, Social Media Ads), op dit moment een stuk lager is, stellen we de klikbudgetten naar beneden bij. Wél laten we lopende campagnes doorlopen op een lager pitje.
  • We zetten ondertussen op de achtergrond alle campagnes klaar die we met jullie besproken hebben. Als de rust is weergekeerd gaan we samen met extra inspanningen knallen om jullie te helpen de opgedane achterstand zo ver mogelijk weer in te lopen.
  • E-mail campagnes zullen we in overleg, met de juiste tone of voice, gaan oppakken en in overleg met jullie samenstellen en versturen.

Daarnaast krijgen we ook veel vragen om advies over annuleringen en beloftes/garanties aan gasten. Voel je vrij om ons om advies te vragen als je twijfelt. Als HISWA-RECRON Kennispartner verwijzen we je ook van harte naar de website van de HISWA-RECRON voor meer informatie.

We hopen samen met jullie dat alle maatregelen leiden tot een snelle terugkeer van een gezonde samenleving, waarin we met z’n allen weer veel op vakantie mogen gaan.

Onze vrienden