Blog
De laatste updates van onze marketinghelden op het gebied van online trends, webinnovaties en ontwikkelingen binnen de wereld van Online Marketing!
Hoe zorg je ervoor dat mensen direct bij jouw camping of vakantiepark boeken? Wij geven je 5 tips!
Het blijven bijzondere en onzekere tijden. Gisteren is er een lockdown aangekondigd tot en met 19 januari. Wat betekent dit voor jouw camping of vakantiepark?
Op verzoek van de leden van Jong Recron praatte Janine de leden bij over het begrip ‘Dynamic Pricing’. Waarom zou je Dynamic Pricing moeten toepassen op jouw recreatiebedrijf? En hoe doe je dat dan?
Met Prosuco en Tommy Booking Support heb je alles in één. Samen met ons online de beste resultaten behalen? Lees snel verder!
Voor België en voor Duitsland staan de provincies Noord-Holland en Zuid-Holland nu op code rood. Dit kan ook gevolgen hebben voor jouw camping of vakantiepark. Hoe pak je dit nu het beste aan?
Wat is Instagram Reels en hoe werkt het? Wij leggen je graag uit hoe je Instagram Reels kunt gebruiken voor jouw bedrijf!
De zomer zit erop! Hoe verliep het seizoen op jouw camping of vakantiepark? En heb je al nagedacht over volgend jaar?
Nederlanders hebben dit jaar meer dan ooit kunnen ontdekken hoe mooi ons eigen land is. Maar hoe zorg je ervoor dat deze gasten bij je terugkomen?
"Onze boekingen lopen terug, we merken dat we minder mensen bereiken en de mensen ons niet kunnen vinden, hoe zetten we onze camping weer op de kaart?"
Veel mensen kiezen dit jaar voor een vakantie in eigen land. Goed nieuws voor de vakantieparken en campings, maar hoe houd je de stijgende lijn in boekingen vast?
Dit jaar is de meivakantie anders dan we gewend zijn. Voor veel campings en vakantieparken is het een onzekere tijd. Toch zien wij ook een positieve trend voor het aankomende hoogseizoen.
Juist in deze periode is het zo belangrijk om te blijven communiceren. Maar hoe blijf je nou in contact met je gasten?
We krijgen vaak vragen als ‘moet ik stoppen met de online marketing?’ of ‘Zal ik alle Google advertenties uitzetten?’. Logische vragen, dus voor ons reden om je in deze blog te vertellen wat je in deze tijd juist wel of juist niet zou moeten doen.
Niets doen is voor campings en vakantieparken wat ons betreft geen optie. Wees duidelijk en actueel in je communicatie omtrent corona. We helpen je graag.
De gevolgen van de maatregelen rondom de uitbraak van het coronavirus zijn in onze branche helaas ook goed te merken. We zien de zoekopdrachten van consumenten rondom vakantiegerelateerde onderwerpen dalen en daarmee ook de boekingen.
Benieuwd naar de laatste (online) trends voor de recreatiebranche? Wij geven je tips over het gebruik van social media, e-mail en meer!
Interesse in onze social media workshop en benieuwd naar de ervaringen? Wij vertellen je meer!
Vorige week was de Recreatie Vakbeurs in Hardenberg en natuurlijk waren wij er ook te vinden. Heb jij onze gele stand gezien?
Op 26, 27 en 28 november is het weer zover: de Recreatie Vakbeurs van 2019. En we kunnen niet wachten jou te vertellen over onze kwaliteiten!
Ja, je leest het goed, ook de naam van jouw recreatiebedrijf is te koop. Niet letterlijk natuurlijk maar online zijn er grote partijen die graag (behoorlijke) bedragen neertellen om te kunnen adverteren met jouw bedrijfsnaam in de zoekresultaten!
De mening van jouw gasten is goud waard! Recensies helpen gasten bij 80% van de boekingen. Het is dus belangrijk dat deze recensies positief zijn. Maar kun je dit zelf sturen? Het antwoord is: ja!
Als je een blog of nieuwspagina op je website hebt, dan wil je zorgen dat mensen dit gaan lezen. Dit doe je natuurlijk door een leuk blog- of nieuwsbericht te schrijven. Maar wist je dat, bij het aantrekken van bezoekers, de titel misschien wel belangrijk
De zomer komt ten einde en de eerste scholen zijn alweer begonnen. Het was een prachtige zomer met heerlijk weer, hoe is de zomer verlopen op jouw camping of vakantiepark?
Beter gevonden worden in Google? Dat wil natuurlijk iedereen met een eigen website. Hoog in de zoekmachines ben je namelijk het beste vindbaar voor je potentiële bezoekers. Hier lees je praktische tips voor jouw vakantiepark of camping!
Een goede linkstructuur is ontzettend belangrijk om goed vindbaar te zijn in Google. En hoe krijg je een goede linkstructuur? Door te linkbuilden. Daarom hier een aantal tips wat jij kan doen om goede links naar je website te krijgen.
De zomer staat voor de deur, en de eerste hittegolf is (bijna) een feit. Dat betekent dat het hoogseizoen in aantocht is. Maar dat betekent ook dat je je kan gaan voorbereiden op 2020. Want je moet op tijd klaar zijn voor het nieuwe jaar.
Hoe zorg je ervoor dat gasten bij je terugkomen? Als camping of vakantiepark kan het soms een hele klus zijn om gasten aan je te verbinden. Zoek je wat inspiratie of nieuwe ideeën voor jouw bedrijf?
Het hoogseizoen komt eraan en misschien ben je nog op zoek naar personeel voor deze drukke periode. Maar hoe pak je dit het beste aan? Prosuco denkt met je mee.
Storytelling is een sterk middel om een vakantiepark aan te prijzen en de gasten aan een park te binden. Maar wat is storytelling en hoe werkt het? En het belangrijkste: hoe kan je het gebruiken?
Social media is niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. En ook niet uit de recreatiebranche. Want je kan het op allerlei manieren gebruiken om jouw park in een goed daglicht te zetten. Maar waar kan je social media allemaal voor gebruiken?
Is jouw camping of vakantiepark al klaar voor het nieuwe seizoen? En zijn er al voldoende boekingen binnen? Wij geven een aantal tips voor het verhogen van de boekingen van een camping of vakantiepark.
Met een camping of vakantiepark beter gevonden worden in Bing? Wij helpen je verder met SEO en SEA werkzaamheden en geven advies!
We zitten al even in 2019, en daarom wordt het tijd om eens te kijken naar wat 2019 op marketing gebied gaat betekenen. Want er zitten wat veranderingen aan te komen!
In 2019 aan de slag met de online marketing van jouw camping of vakantiepark? Prosuco denkt graag met je mee over de mogelijkheden!